Sunday 15 March 2009

在友情和爱情中,你会选择哪一项?

生气.郁闷.

喜欢你.
I don't like you.

请问这以上这几个字中你哪个不理解?
不吗...?
No吗...?

我从不认识你到拒绝你,已经整整一年了

还以为两月已足足够你忘记我
看来我错了

我承认,刚回到新西兰时我是有那么一点点的想你
那么一点点地想回到以前的友谊
那么一点点地想过去的点点滴滴
可是现在,你不但不给我呼吸的空间,反而要等着我

以前是我等着和你一块走
一起嘻嘻哈哈个不停
而现在却变成我想逃,你却不停地在后面追

我生气了
我害怕了

到底怎么才能真正的让你死心?
友谊呢?
我俩之间能再次达成这种协议吗?

可是...我又害怕,我会想你
而到那时,我再次会伤害你吗?

心...
好乱.好烦.好痛.

2 comments:

  1. only one can exist between fd n love
    to u... sometimes you jst have to end it now b4 it gets worse
    look at cc n bob
    now they perfectly fine
    its not like u cant have to friendship forever
    u can... jst after a while everybody is mature enough to not take stuff in the past into this pure friendship

    ReplyDelete
  2. But what I'd like to know is how are you supposed to end it?
    Me avoiding him is just going to make things worse,but I don't know how or what to say to confront him.
    I'm just so so tired... of it. Of life you know?

    ReplyDelete